Efter rejsen

Hos Mangaard Travel går vi højt op i at lytte til vores kunder og forbedre vores kvalitet efter kundens ønske. For at vi kan sikre vores kunder topkvalitet, er det vigtigt, at man udfylder vores evalueringsskema efter hjemkomst.

VORES KUNDER SKRIVER TIL OS!

USA Best of the East med afrejse 25/9

For anden gang i 2015 har jeg været med Mangaard-Travel i USA.
I foråret var det USA West og her i efteråret var det USA East med afrejse 25/9.
Begge gange var vores guide Steffen Bay Pedersen.
Igen må jeg rose jer for valg af guide.
Steffen er så professionel. Ingen slinger i valsen. Altid glad og veloplagt. Alt er planlagt og tilrettelagt og alt klapper. Varmt og levende fortæller han om sit elskede USA. Det er en fornøjelse.
Dejligt er det også, at han følger os hele tiden. Fra tidlig morgen til sen aften.
Det at være ude at spise fælles aftensmad betyder så meget. Man kommer gode steder hen, som man måske ikke selv kunne finde, og er man alene afsted, er man tryg ved at kunne følges med ham. Han ved jo hvor de gode spisesteder er, har selv en god smag.
Ja, med Steffen som guide bliver rejsen fuldendt.
Så – igen en uforglemmelig og fantastisk rejse med Mangaard-Travel.

Med venlig hilsen
Lilian Pedersen

Tak for rejsearrangement til USA juli

Hej Lis,

Vi er alle 5 enige om at vi skylder dig en varm tak for dit kompetente arbejde med at arrange vores tur til USA i sommer. Vi havde en fantastisk tur og dine bookinger, reservation mv. til fly, gode hoteller og biler fungerede bare perfekt. Mange hilsener fra
Familien Haugaard Sørensen

Rejse til Rom d. 10. oktober

Hej Lis

Du skal bare vide at vi havde en fantastisk tur til Rom. Det hele klappede og turene med Dark Rom guider var helt i top.
Jeg tror vi på et tidspunkt skal lave sådan en tur til mine forældre. Men foråret må hellere melde sig inden. Vi havde sol og mellem 25 og 30 grader hver dag.
Tak for denne gang…
Med venlig hilsen – Helle Munkholm

Individuel rundrejse i USA d. 7. september

Hej Lis

Hjemvendt fra vores USA til vil jeg bare benytte lejligheden til at sige tak for et super arrangement. Alt er bare klappet lige efter bogen. Ingen problemer nogen steder. Fly, hoteller og billeje med vouchere har fungeret sublimt. Både bil og hoteller har været lige den standard vi ønskede os.

Vi vil klart benytte Mangaard en anden gang, samt anbefale jer til andre.
Mvh Morten

USA Best of the West - Rundrejse med dansk rejseleder d. 5/9 - Mangaard Rejser

Efter en meget vellykket og spændende rejse til Californien med Ann og Steffen som guider og jeres samarbejdspartner, føler vi trang til at sige tusind tak.

I har i Ann og Steffen et par helt fantastiske guider der igennem hele ferien skabte masser af godt humør, gå på mod og oplevelser ud over det sædvanlige. Vi har aldrig på tidligere rejser, mødt så kompetente og engagerede personer som brændte for deres arbejde og ydede meget mere end man kunne forvente. Alt kunne lade sig gøre.

Vi vil ikke glemme den gode modtagelsen i lufthavnen. Den festlige start i L A, med bl.a. Ann`s lækre hjemmelavet spagetti og kødsause, der var med til at ryste os rigtig godt sammen. Vi nød ligeledes tasken med alle de lækre sager som de havde pakket til os da vi kom.

Efter velkomsttalen fra Steffen, hvor han fortalte om vores rejse sammen, var vi spændte på om vores forventninger blev indfriet. DET BLEV DE 100%, og mere til. Selv efter dage med lange køreture hvor man kunne forvente at Ann og Steffen havde behov for at være sig selv, tilbød de, at vi kunne spise og hygge os sammen om aftenen. De havde bare styr på de mest spændende spisesteder.

Et ekstra stort plus var, at vi kørte i to busser med Ann og Steffen som chauffør og dermed kunne få ekstra bonusoplevelser. Dette kunne jo kun lade sig gøre da vi var 20 personer.

Vi kan kun anbefale at rejse med Mangaard Rejser.
Mange hilsner – Nina og Steen Hobolth, 8400 Ebeltoft

Rejse til Thailand

Hej Hans

Ville blot lige sige, at vi havde en fantastisk oplevelsesrig ferie i Thailand – hotellerne var super lækre – særligt hotellet i Bangkok (Boede på 20 etage i en hjørne lejlighed – hvilken udsigt og SÅ centralt). Vejret var noget dårligt mens vi var der – det var mest overskyet og regn… Men det gjorde jo bare, at vi var på rigtig mange oplevelsesture. Jeepsafari, snorkletur, shows, elefantridning, siddet med både en lille og en voksen tiger i armene, krokodille, abe, slange, elefantshows. Vi har kørt og vandret Koh Samui rundt og set alt hvad der var værd at se. Det var super lækker og prof transport I havde arrangeret til os – incl. en meget flink og hjælpsom guide i Bangkok. Bangkok var også et eventyr fyldt med oplevelser – vi stormede rundt fra morgen til aften. Vilde og sjove tuk – tuk ture, paladser, kæmpe buddaen, spændende sejltur på små floder, besøg i indkøbscentrene, Madam Tussauds, kæmpe Sea World, lækker mad og flinke mennesker overalt  Spændende at opleve hvordan folk også kan bo…

Vi takker jer for et godt arrangement fra jeres side. Helt igennem en fantastisk ferie.
Med venlig hilsen – Helle Schouborg Risager – 8670 Låsby

Angående rejse til CUBA den 07. – 19. marts

Min mand og jeg er nu kommet hjem igen fra ovenstående rejse med gode minder fra en dejlig rejse til Cuba.
Vi syntes, at I skal vide, at vi har været meget tilfredse med turen, som var godt tilrettelagt med et godt indhold i udflugterne.

Vi har ikke prøvet denne rejseform før, hvor der er en guide og et sluttet rejseselskab, idet at vi normalt rejser selv rundt i Europa, men vi er da glædelig overrasket over, hvordan det også kan være at rejse med en gruppe. Det skyldes ikke mindst, at vi havde en dejlig rejseleder i LONE KOKHOLM, som blev et dejligt bekendtskab at gøre. Hun gjorde alt, hvad hun kunne for at gæsterne i gruppen skulle have det godt – og hun gjorde det rigtig godt på en god, seriøs og underholdene måde. Jeg håber, at I vil overbringe hende vores TAK for en god ferie, som hun i allerhøjeste grad har været med til at give os. Hun er virkelig en GULD-guide for jeres rejseselskab.
De bedste hilsner fra – Hans og Inger Nørgaard, 8600 Silkeborg

Rejse til Californien 26.01 - 13.02.

Hej Lis og Lotte Sand Andersen
En kort tilbagemelding: Vi har nydt en fortræffelig rejse. Al tilrettelægning fra jeres side har fungeret perfekt. Specielt var billeje hos “Alamo” en overraskende ligefrem og enkel proces – om ønsket, kan processen detailbeskrives.
Hilsner – Conny Lyngholm Larsen og Steen Møller Sørensen

EM håndbold

Hej Kjeld!

Vil lige benytte lejligheden til at sige tak for en fantastisk tur til Beograd. Med en super afslutning.
Vi er nu tilbage i Berlin, hvor arbejdsdagen er begyndt igen.
Men vi har helt sikkert gode minder med hjem fra Beograd og værdsætter den måde i gør hos Mangaard-Travel.
Også stor tak til Mogens for tilstedeværelse og åbenhed.
Vi ser frem til at modtage tilbud på tur til VM i Spanien til næste år.
Hilsen – 2 håndboldtosser fra Berlin, Jytte & Jan

Kære Kjeld

Tak for en dejlig og fint arrangeret tur til Beograd – Fint hotel og god service fra Mogens, så alt inkl. resultatet var i top.
Venlig hilsen – Frode Sørensen, Sønderborg

Vi havde også en fantastisk tur, og lige som i Wien var både hotel, bus og rejseleder bare i orden.
Og den lokale guide Jelena, som vi havde fornøjelsen af på både byrundturen og turen til Topola/Oplneac, var også helt fantastisk.
Hilsen – Alice

Rejse til Caribien og cruise med Royal Caribbean

Hej Lis.

Min kone og jeg er lige vendt hjem fra vores tur til Caribien, og også denne gang vil vi rose dig og dit firma for et godt arrangement!
Vores ophold på “Hampton Inn …” i San Juan, Puerto Rico var perfekt, og vi kan varmt anbefale hotellet til et ophold før eller efter et krydstogt, der udgår fra San Juan.

Også flyrejsen gik perfekt – der var nogle lange ophold i kedelige lufthavne, men det er nok umuligt at undgå.
Og cruiset med Royal Caribbean var selvfølgelig helt i topklasse!!!

Med venlig hilsen – Peter Rahbek Jessen, Grindsted

USA rundrejse

Hej Lis!

Allerførst ønsker vi dig et godt nytår!

Rigtig mange tak for denne velkomsthilsen, da vi kom hjem fra intet mindre end en fantastisk tur.

Den var simpelthen en rigtig god oplevelse, vi fik set så meget, og havde nogle meget dygtige guider. Vi blev holdt til, men det var rigtig godt.
I havde ikke lovet noget som ikke holdt.

Og dog, havde vi ikke læst at der var overnatninger med i prisen, havde kun forstået, at det var første og sidste nat der var inkluderet, men det var jo til den positive side!

Vi har alle tre været helt “høje” lige siden, og nyder det stadig.

Mange venlige hilsner  – Ingrid Kramer

Golfrejse til Florida - "Gratis golf i Florida"

Hej Lis

Det var en fantastisk tur, tak for det. Alt fungerede perfekt.
Jeg var skeptisk til at boksen med nøgler til huset ( ved sen ankomst ) var forsynet med en kode, som var skrevet udenpå boksen, men det fungerede også. Man er nok ærlige på de kanter og uden mennesker, der har brug for et enkelt gratis natlogi !

Med hensyn til billeje, må jeg nok indrømme, at jeg ikke læste papirerne så nøje, og nu har jeg smidt dem ud.
Normalt, når man lejer bil, kan man vælge mellem at aflevere bilen med fyldt tank eller betale firmaet for en opfyldning.
Vi afleverede med næsten tom tank, men firmaet har ikke trukket for en opfyldning på mit MasterCard.
Er det en fejl eller har vi betalt for det i rejsens pakkepris ??’ – (red.: En tank benzin er inkluderet i Mangaard-Travel specialpris på billeje i USA)

Endnu engang tak for et fortræffelig arrangement.

PS: Vi spillede Oaks, Meadows, Lakes , Juliette Falls og Sky view. Alle gode baner, men Oaks, Sky view og Juliette Falls er specielt store oplevelser..
Mange hilsner fra – Jens Ole

Australien og Bangkok, 27. december 2011 – 14. januar

Når nu det altså bare var helt i orden det hele skal man jo også huske at sige det.
Men – alt er gået helt perfekt, der har bare ikke været et komma at sætte på noget overhovedet.
Flyveturen med Thai på deres gamle 1. klasse er altså bare helt i orden og den øvrige tur til Australien var også på et super niveau.
Oriental i Bangkok er bare stadig The Good old Lady så der nød vi et par dejlige dage.
Hotellet på Tasi hvor vi fejrede nytår var også rigtigt fint, vi fik en suite med en dejlig udsigt til floden og lystbådshavnen. Efter middagen nytårsaften gik vi en tur lang floden ved 22-tiden og kunne høre lidt musik længere fremme. Det var en smuk park med et band der spillede Beach Boys og The Eagels til kl. 0200 om natten. Ca. 3000 mennesker i T-shirt og poloskorter, 32 gr. Om aftenen og masser af kolde øller og hvidvin – og ikke mindst helt fantastisk stemning. Da de hørte vi var fra DK – kom vi naturligvis gratis ind.

Bay of Fire Walk var også en super tur langs de smukkeste strande. Det var for så vidt ikke hårdt, men der var nok 38 gr. I solen, så det var bare på med noget solcreme og ellers en tur i baljen når det blev for hedt.
Vi var 9 i gruppen + 2 guider. Go mad og masser af motion og en super lodge.
Hobert – der fik vi en ekstra dag og det var fornuftigt. Vi boede på havnefronten på Hotel John Henry, byens bedste. Vi spiste fantastisk skaldyr og var på en knaldgo tapasrestaurant – og så er byen ret hyggelig selv om det er lidt på ”landet”.
Tasmanien er en meget smuk ø med masser af udfordringer om man sagtens kan få et par uger til at gå der hvis man er til lidt ude liv og udfordringer.
Bilerne stod bare klar hver gang og var præcis som forventet.
Da vi landede i Brisbane kørte vi 180 km nordpå til Sunshine coast hvor vi boede på Sheraton i Noosa i 2 nætter. Det er vist Australiens svar på Skagen, masser af butikker og gode restauranter og en mega strand. Der vil vi gerne tilbage til igen – og man kan sagtens bruge nogle flere dage der.
Med spænding rejste vi til Hamilton – og må med skam meddele at alt bare var i orden.
30 grader i skyggen tør luft og et fantastisk vand at bade i, hvis man da ikke lige tog en dukket i Resortets pool. Vi boede helt super fantastisk og må sige at Aqualia var alle pengene værd. Så alle vores bekymringer blev gjort til skamme – heldigvis.
Den sidste dag i Brisbane shoppede vi lidt og spiste verdensklasse susi på en restaurant vi havde hørt om.
Lang tur hjem – men hvad, vi lå jo meget godt.
Så tak for din hjælp med planlægning af turen – det har du gjort til et stort UG.
Jeg kommer tilbage næste gang vi skal have luftet ørene.

Hils derude.
Bedste hilsner – Steen Stenstrup

Kejserens Kina med dansk rejseleder

Hej med jer.

Så er vi kommet hjem efter en fantastisk oplevelsesrig og spændende tur til Kejserens Kina.
Vi har kun ros for alt på denne tur – en speciel ros til Jesper som virkelig klarede det meget kompetent, dejligt at han taler kinesisk og at han har vores europæiske indgangsvinkel. Det var nok en ekstra fordel for os at vi kun var en lille gruppe – totall nice.

Mvh og ros til jer alle – Jytte Rask

Julehilsen

Hej Therese,

Jeg kom lige i tanke om dig da jeg er i gang med at planlægge ny tur til østen.
Du har sgu virkelig stået model til meget i år med alle mine besværlige krav og ønsker (især om billige priser :-)).
MEN som hver gang har du altid tryllet et eller andet frem der kunne stille mig tilfreds, selv de blå bred”biiiip” damer fra KLM er blevet venligere.
Ser frem til at terrorisere dig igen næste år.

Glædelig jul og godt nytår til dig og dine.

Mikael Bilde Larsen

Musikrejse til Berlin & Dresden

Mange tak for dit opfølgende brev forleden dag, – og også mange tak til dig for en fantastisk god tur til Berlin og Dresden i uge 11. Turen var veltilrettelagt og vel-gennemført, med et godt musikprogram og en passende fordeling mellem fritid og musikoplevelser. De to hoteller var perfekte, både standarden og beliggenheden. Bussen var meget behagelig, og chauffør Alex kompetent og festlig. – De fælles måltider var hyggelige og gode, og din funktion som rejseleder kunne ikke gøres bedre. – Så stor ros fra os til Mangaard Travel for hele arrangementet.

Vi har et par forslag til eventuelle kommende opera-arrangementer: Milano med La Scala, Bologna med Teatro Communale, en tur til Puccini-festival i Lucca,
og endelig operaen i Lyon. Så har I lidt at tænke over!

Med venlig hilsen, og TAK for sidst fra – fam. Genster.

Cuba rejse

Hej mange tusind tak for en kanon tur . Vi rejste d. 4/3 -15/3.

Det selskab I havde engagereret med var guiden Lui dejlig og meget villig til at fortælle om sit fædrelands historie, og nutidige kriser i Cuba fik vi også et stor indblik i. Det var også en fin forhandling de – I – lavede, da vi ikke kom på Hotel Jagua. Bedre hotel ved vandet og en forrygende sejltur og dejlig fiskerestaurant. Rejseleder Henrik Uhde har vi kun roser til. En dejlig guide, der prøver at ryste deltagerne sammen, bl.a. ved spisning. Han spørger, om der er nogle der har lyst til at komme ind til byen om aftenen for at se noget kulturelt eller hygge. Han blander sig meget med selskabet, hvilket giver en god kemi med deltagerne pg han var en god sparingspartner til Lui. Vi vil anbefale jeres selskab meget til andre og særlig meget med de guider vi fik tildelt, vi har også hørt meget dårligt om rejsen til Cuba men ikke med jeres rejseselskab. Det er ikke sidste gang vi rejser med jer.

Med Venlig Hilsen fam. Lund

Cuba rejse med dansk rejseleder

Så er vi kommet hjem fra en fin og meget vellykket tur til Cuba.
Stor ros.
Alting virkede perfekt!
Meget vidende og fortællende lokalguide Raje og meget opmærksom og meget vidende og god til at få ting i orden var danske Katrine også.
Dette må du gerne lade gå videre.

Med venlig hilsen Fam. Møllebro

Privat rejse til New Zealand & Australien

Så er vi vel hjemmer igen efter en fantastisk tur til NZ og AU.
Hele turen er gået perfekt og vi har fået oplevet en masse dejlige ting.
Det, at vi havde bestilt turene med guider hjemmefra var rigtigt godt. Det gjorde jo at vi ikke bare kunne sige nej, når der var afgang om morgenen, spejderføren stod klar til afgang – og så var det bare ud og vandre og opleve.
Alle de steder, som du kavde anbefalet var helt pefekte – ud over at få nogle dejlige oplevelser boede vi også godt og spiste dejligt.
Du skal have stor tak for hjælpen, jeg ved det ikke altid har været lige nemt – men du kan tro, det har været besværet værd.
Jeg tror ikke, det er sidste gang, vi besøger NZ, og skal vi afsted igen til NZ eller et andet godt sted kommer vi naturligvis tilbage til Mangaard Travel.

Venlig hilsen Steen & co.

Cuba rejse

Vi vil gerne sige tak for en ualmindelig god tur til Cuba, vi har virkelig set og oplevet meget, og det skyldes ikke mindst vores rejseleder Henrik Uhde,ham kan vi ikke rose nok, og det må I gerne viderbringe til Henrik.
hilsen fam. Gjerløv

Golfrejse til Florida

Vi havde den dejlige fornøjelse at rejse med Mangaard Travel til Florida på golf rejse. Det var sådan en positiv oplevelse at vi er klar til at gøre turen om igen.

Jeg kan kun give stor ros for en godt tilrettelagt tur uden problemer af nogen art.
Alt i alt en fantastisk tur – tak for det.